Telefonnummer kundtjänst 08-744 44 33

Felanmälan

Journummer för akuta ärenden under icke ordinarie arbetstid: se anslag i er fastighet och information från respektive fastighetsägare.

Läs mer om vilka ärenden vi hanterar via jourtelefon (PDF) »

 

Du som redan är kund, logga in via er kundportal, klicka här!

Vi är ett kreditvärdigt företag enligt Bisnodes värderingssystem som baserar sig på en mängd olika beslutsregler. Denna uppgift är alltid aktuell, informationen uppdateras dagligen via Bisnodes databas.

Ärendehanteringssystem- ett måste både för våra kunder och för oss

Vi var tidiga med att ansluta oss till Remotex som numera går under namnet Limefield. Som kund hos oss har du tillgång till information och ärenden i realtid för just din fastighet. Vi redovisar samtliga ärenden som har kommit in till vår felanmälan och registrerats i vårt ärendehanteringssystem. 

Du kan närsomhelst på dygnet via kundportalen lägga in ett ärende eller felanmälan, ditt ärende registreras i er fastighets egen "loggbok" och fördelas ut till den av vår personal som ska utföra arbetet. OBS, jourärenden endast via telefon 08-744 09 50.

När jobbet är utfört så "släcker" utföraren arbetsordern och den lagras sedan under rubriken "avslutade arbeten"

Har du ännu ej anslutit dig till denna tjänst så fixar vi det snabbt om du kontaktar Emma Lundgren på vår kundservice.

Mer fakta om ärendehanteringssystemet finns att tillgå genom att klicka på länken till Limefield

Nyheter

Felanmälan via felanmalan@driftia.se ersätts fr.o.m. den 7 april med hantering via hemsidans formulärfunktion

Vi strävar ständigt efter att förbättra vår service och återkoppling till dig.

Läs mer »
Erbjudande

Vi kan el

Det här är Tobias som tillsammans med sina kollegor kan hjälpa er med alla typer av elektriska arbeten

Läs mer »
Jobba på Driftia

Vi söker dig som har erfarenhet som drifttekniker eller fastighetsskötare.

Läs mer »